Ergonomikus kialakítású sörös rekeszek

Az italgyártás számos területre teríti árucikkeit: nagykereskedásek mellett vendéglátóegységekbe is eljuttatják termékeiket. Minderre a legjobb szállítóeszközök az ergonomikus kialakítású sörös rekeszek. Vagy italos rekeszek, nevezzük, ahogy csak szeretnénk őket. A hagyományos rekeszek azonban mindennek nevezhetők, csak ergonomikusnak nem. Hogy miért is? Cikkünkből kiderül.

Az ergonomikus kialakítású sörös és italos rekeszek története

Az áruszállítás számos kihívást rejteget magában iparágtól függetlenül. Az üresmenedzsment, az elavult szállítóeszközök, a felesleges csomagolóanyagok, és az elmaradt digitális forradalom a szállítmányozásban mind negatívan hatnaka disztribúcióra. Ezeket a folyamatokat vette észre a holland Schoeller Allibert cég is, akik már több mint fél évszázada fejlesztik modern tárolóeszközeiket a piacra.

Modern tárolóeszköz alatt igen sokféle típust írthetünk. IBC tartályokat, ergonomikus kialakítású sörös rekesz és palacktartókat, szállító dobozokat és a többi. Az a közös bennük, hogy korszerű anyagból készülnek, tartósak, időtállók, környezetkímélők és hosszú távon a logisztikai cégek érdekeit szolgálják.

Manapság aki piacvezető szeretne lenni az áruszállításban, annak gondolnia kell arra is, hogy a 21. században már nem a fa raklapok és olcsó műanyag húsosládák időszakát éljük. A modernizációval elősegíthetjük a zöldebb logisztikai folyamatokat és a hatékonyabb munkavégzést is.

ergonomikus kialakítású sörös rekeszek

Mit kell tudni a Schoelleről?

A cég már több mint 50 éve kutatja és fejleszti azokat a műanyag logisztikai tárolókat, melyek igen masszívak és tartósak, ráadásul újra is hasznosíthatók. A vállalat visszaveszi aurópai gyártóközpontjaiba azokat az elhasználódott Schoeller ládákat és konténereket, melyek már nem hasznosíthatók a disztribóciúban. Ha például 10-15 év múltán tönkremegy egy láda, akkor nem kell a szemétbe dobni. Szortírozás, tisztítás és szárítás után még a higiéniai szempontból kényes tárolóeszközöket is új formába tudják önteni.

Erre a fellelősségtudatosságra saját modellt is felépített a márka, melyet 360°-os modellnek neveznek. Céljuk, hogy a lineáris gazdasági felfogás helyett a circular economy, vagyis körkörös gazdaság elvét népszerűsítsék.